Nuffnang

12/10/2007

Andrea - Future Chocoholic

It looks like our little one can't wait to join in our food adventures.

Ayayay...it looks like we'll have to increase our food budget very soon. (No she didn't turn a year old yet, we're just celebrating her 9th month)

20 comments:

Litzie said...

mas matanda pala si Andrea ng 14 days kay Dustin...

mahilig din sya sa food.... wow, i can't wait to see her posting here too someday! ;)

popcorn said...

Andrea looks big for 9 months! She looks like she's a year old already :)

btw, I added your blog to my "fave reads" section. I hope you don't mind.

carlotta said...

i won't be surprised if andrea grows up to be like her food maven parents. =)

Jen Tan said...

sweet of you and liv to celebrate her 9th month =)e kung tayo din mag celebrate by the month ng birthdays??? hahahaha excuse to have cake ruy! ;P

Dhanggit said...

can i blow the cake too??..it was my birthday couple days ago :-) now i have more or less idea how the gourmet parents of andrea look like :-D

Olivia said...

Litzie: Yup Andrea's 2 weeks older, and at this point I can't say that she's into food....I can say that she's into putting EVERYTHING inside her mouth

Olivia said...

Popcorn: Thanks for adding us up!!

She is quite big isn't she?

Olivia said...

Carlotta: Food Maven? WOW!! Hahaha, I would have said matakaw but Food Maven sounds infinitely better. =)

Olivia said...

Jen: I'm just realizing that buying cake every month is quite a selfish act on my part...hahaha.

Olivia said...

Dhanggit: Happy Birthday!!! Wish we had known earlier we could have added more candles for you... =)

Olivia said...

Oh and Dhanggit, looking at Andrea would only give you an idea of how Ruy looks like. =) Carbon Copy I swear

Jen Tan said...

hey liv! hahha..oo nga..kase andrea can't eat cake pa pala!! bwhahahaah

arpee lazaro said...

the cake looks good! chocolate cake, i like!

Cynthia said...

Look at that gorgeous face!

Dhanggit said...

hello liv...as they often say first kid always a carbon copy of their dad!!! :-) dont worry for the second one ..ikaw naman ang kamukha :-)

Olivia said...

Arpee: The cake looks better than it tastes...how disappointing. Oh well, I guess I'll have to taste more cakes in order to find the perfect one (insert evil laughter here)

Olivia said...

Cynthia: Awww, thanks for your nice comment. I'll say thank you in behalf of Andrea as she can't really say much aside from Mama and Dada

Olivia said...

Dhanggit: Yeah you're right! it seems like most firstborns look like their dads.

Annamanila said...

Which child can resist chocolate cake with lit-up candles? haha I agree, Andrea looks big for her age. Cutie.

Gloria said...

She looks so cute!!!!! I never know a child that don't like chocolate I think!! Congrats for your lovely girl dears!!! Gloria

Nuffnang

Holler


Disclosure Agreement